divendres, 5 de juny del 2009

Els avis de Cambrils passen una fantàstica jornada en el Priorat

Aquest ja és el segon any que des de la Regidoria d'esports liderada per Joan Recasens ( ERC), convida els regidors de l'oposició a celebrar una jornada festiva amb els avis més esportistes de Cambrils. Just en el moment que falten pocs dies per finalitzar les activitats esportives, aquest departament organitza una excursió amb dinar inclòs, un dia festiu on prima la convivència.
El matí excursió per la Cartoixa, dinar a Poboleda i tornada a Cambrils.
Els avis van pagar una part i la resta està subvencionada per l'Ajuntament.
Un dijous especial. Compartir moments amb els avis és un tema que m'agrada molt. De fet a casa sempre hem viscut amb els avis i aquests em tenen el cor robat. Escoltar-los és sempre un signe d'aprenentatge i compartir moments amb ells encara més. La meva àvia, ja en té 86 i és la millor mostra de l'amor incondicional. Article el pas del temps.
Ahir em em van "fotre la bronca", i és que resulta que fa un any que vaig deixar d'anar a la piscina on cada matí a les 8 ens reuníem i fèiem "aquagym" per lliure. Tenen tota la raó, o sigui que a callar i complir el que vaig prometre. Assumir el compromís que a partir de dilluns, mínim tres cops a la setmana aniré a la piscina és tot un objectiu.
Us vaig explicar una anècdota d'aquests dies de piscina. La Pilar, una de les participants durant mesos cada dia que ens trobàvem m'explicava la necessitat d'uns penjadors a les dutxes. Jo vaig transmetre aquesta queixa i Recasens em va explicar que no era un problema de diners sinó un problema de normatives. Que els penjadors havien de ser d'un material especial, els cargols també. Total que el tema no és va solucionar. Ahir que la Pilar va venir a saludar-nos va sortir el tema, i ella que és trempada de mena va treure el tema. Aquesta vegada per dir-li el regidor Recasens: Joan ja no dic res més dels penjadors perquè ja vaig trobar la solució, vaig anar el "chinos" i punt i final. I va seguir amb el seu monòleg: i tu Mar no et preocupis que si vens dilluns jo ja t'ho pago. Evidentment tot va acabar amb una bona rialla.
El Casal de Poboleda es va veure alterat en el seu dia dia per 160 avis cambrilencs. Malgrat la calor que vam patir, perquè ahir feia molta calor!, vam poder assaborir un pollastre amb pinyons i panses digne d'un premi.
Sempre que hi ha un polític sorgeixen molts dubtes i crítiques, aquest col.lectiu no es tallen ni un pèl. Els avis que ja venen de volta i mitja de moltes coses, no tenen cap problema en posar tots els dubtes i queixes sobre la taula, o sigui que ja us podeu imaginar lo interessant que va ser el cafè.
No vull acabar aquest petit article sense felicitar els monitors. Els que anem ( anàvem o anirem!) al pavelló esportiu, hem viscut en primera persona la bona tasca que estan fent. Professionals de l'esport, la majoria argentins amb una tècnica envejable que posen tota la seva professionalitat al servei dels nostres avis.
Amb el Joan Recasens i la Lluïsa Rom conjuntament amb el Joan Oriol i el Jordi ja vam començar a buscar propostes per l'any vinent.
Gràcies Joan per deixar-nos compartir aquesta gran festa de l'esport.
P.D D'aquí a poc més de dues hores inauguració de la Fira. Aquest honor de tallar la cinta serà a càrrec del Conseller Joan Saura, un personatge que no és Sant de la meva devoció i que quan em van dir el mes de febrer que era ell el que inaugurava se'm va caure el món a sobre. De fet si us sóc sincera vaig pensar que a dia d'avui ja hauria dimitit, però nois com a pitonissa no tinc cap futur. Aquí teniu l'últim post que vaig escriure d'ell. No tinc cap interès en conèixer aquest personatge, però com a persona educada i a vegades políticament correcte, si s'escau aquest moment prometo no dir cap barbaritat. Demà us explico!!!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada