dimarts, 27 d’abril del 2010

Han tornat les ganes...


Després d’un llarg temps començo avui una nova etapa dins d’aquest diari. M’ho vaig proposar aquesta setmana passada quan estava de vacances.
Durant tots aquests mesos de silenci, la meva vida ha patit diferents canvis, no sabria molt bé en quina part es troben, si en la part positiva o negativa, en tot cas sóc conscient que són canvis.
He hagut de prendre decisions importants i que marcaran un abans i un després en la meva vida. Tenir que prendre decisions ja em comença a fatigar. Potser enyoro que algú les prengui per mi. Però això és gairebé impossible quan ho apliques a dones de caràcter i de personalitat “marcada” i gens fàcil. O sigui que acabo deduint que som fruit de la nostre pròpia conseqüència.
Aquest diari, que ha patit un llarg parèntesis, tindrà la mateixa línia que ha tingut sempre. O sigui que hi trobareu poques sorpreses. Lletres que parlaran de moments, pensaments, vivències, sentiments i com no, de política.
Em pregunto perquè he estat tant de temps sense escriure. Suposo que he aplicat una màxima de les meves, “ no facis i no diguis res, si no ho tens clar”, filosofia barata que dona bons resultats.
Ara tampoc se si ho tinc clar, però hi ha ganes d’escriure. O sigui que si vols, ens llegim demà.

P.D en aquest diari, de ben segur i amb els temps que venen segurament parlarem bastant
més de politica a diferencia del "diari de la mar".

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada